Sidor

My Hoyas

Please, take in consideration that my Hoyas might not be correctly named as some of them were bought with a label and others were given me as cuttings, some of them with labels as well. But many of them I try to identify by searching in Cyber Space and those are named with a questionmark, since I'm far from sure. I do want correction if any are wrong labeled or if you know the right name. Mainly, the purpose of this side is to cataloug and hopefully find the true name. Hoyas unknown (okänd) I absolutly haven't got a clue. But do feel free to enjoy my photoes.

fredag 6 april 2012

Hoya Hasseltii

5 kommentarer:

  1. WOW, du verden så mange Hoya du har :-) så nyyydelige blomster på dem,
    Jeg har noen få av de " vanlige" men er avleggere fra i fjor.
    Er noe av det vakkreste som finnes som inneplanter når dem blomstrer :-))

    Og Orkidè er en vakker plande som jeg liker;)

    Lykke til med dine Hoya :) Her kommer jeg til å følge med;)
    Takk for titten :-)

    Hilsen RandiMathea

    SvaraRadera
  2. Vilken spännande och annorlunda Hoya!
    Vill du byta skott med någon av mina sorter? Fast du kanske har alla.
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  3. Så lekker den er.
    Jeg har nå klart å skaffe meg 6 forkjellige:) og venter på at de skal blomstre, 2 har allerede gjort det og får bare venter bare på de andre.
    Håper den siste i samlingen, den jeg ikke vet hva er er alt annet hvit.
    Ha en fortsatt fin kveld
    Klem
    Liza

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.